imorgon kommer det massor av bilder på kläder...

jag är hos mamma nu (mina föräldrar är skillda) och kommer till pappa imorgon, och där har ja min kamera och då blir det massa roliga bilder minst en gång/dag! :) bra va?
imorgon ska ja t.ex. göra ett inlägg om leopard. hur man matchar de och vart man kan köpa och sådant.
ikväll ska ja lägga in lite fest bilder! jag har måååånga så lägger upp lite olika lite då och då :) puss
avslutar med en bild på Lollo, jag och våran PartyRufus!<3 fulla o glada hihi


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad ska du göra på valborg? Svara gärna i inlägget "dagens fråga" på bloggen. Kramar

2010-04-28 @ 11:30:00
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0