dagens outfit & face look

Min kompis ringde nyss och sa att hon behövde sola och att jag ska med! så ja, nu har jag gjort mig iordning för att åka till staden. Göteborg.
Här är vad jag har på mig idag, inte så roligt precis kanske men hann inte så mycket mer.
inte så bra bilder eftersom dom är tagna med min mobil...
Men så här ser jag ut idag!
Tunika : Saint Tropez 499 kr
Leggings: Saint Tropez 399 kr
Svart Skinnjacka ( som det blev ) : H&m 499 kr
Brun Skinjacka : Fiorucci 2000 kr
Boots : Raglady 1200 kr
Väska : Friis and company 599 kr
Smycken : Sisters , DIDDI & princess någonting - kungakrona på iaf

Kommentarer
Postat av: Anonym

duu har sjukt snyggt hår!!

2010-10-14 @ 22:35:30
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0