bjabfrgtnl

jag hatar L!!! itne hatar men jag gillar henne inte längre, va e de med henne helt seriöst
hpn har blivit så jävla elak och en fitta! förlåt för ja skriver ner det men det är fan sant
fyfan
och nu har jag typ fått A och M att hata henne med
det är inte snällt, men dom har ju märkt det själva och jag säger bara vad hon gör mot mig så
fyfna fyanfa FYAEGVNRTFMÖGM
min "fest"  blev ett rent katastrof!!!!!! allt som va så bra i början blev ett helvete, ja krama T han utmanan mig på shottävling , han satt nära mig han gjorde hela min kväll genom att bara vara brevid mig , eller i samma hus.
han drog i mig när ja gick förbi dom när de dansa o börja dansa med mej
oh my gaaahd i love that boy
inte kuwl att han har flickfuckingvän.
och vaaaaaaaaaaaaaaaaaaarför va fitt peter tvungen att ringa mina föräldrar ??? jag hade så kul! hade t.o.m sagt till dom och mamma och allting, jävla SS som ska paja allting med horjävlar
jag skämms så jävla mycket
T eller dom andra killarna som var där kommer väl aldrig snacka med mig igen det är en sak som e säker iaf
asså hora
vill flytta från fula tynnered och frölunda långt ut där jag inte känner en enda jävel!!!
hatar mitt liv
jag har ingen kille som gillar mig
ingen bästa vän
ingen bra relatipn till min familj
inga bra betyg
inget fint utseende för 5 öre
men ist för att räkna upp allt dåligt kan ja ju räkan upp allt bra?
...
...
...
...
....
.........
.
.
.
.
....nej jag kom itne på ens en enda liten grej,
eller kanske att moglie och alice och sandra älskar mig mycket mer än L, henne älskar dom inte ens
men snart kommer jag få alltign på mig
ja ska sluta snacka skit !!!
alrdrig igen
eller snakca skit o snacka skit
bara inte berätta för någon om det lisa gör eller ngnting sånt
jag mår iaf piss och vill ha en p8 som fäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääään!!!
jag mår dåligt.
sjukt dåligt.
skola imon. plugg heka veckan.
FYFFFAN
jag hatar mitt liv
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0